Рейтинг: 3 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда не активнаЗвезда не активна
 

Компанія АВЛ СИСТЕМС при реалізації GPS моніторингу транспорту та контролю палива будь-якої складності, аналізує не лише побажання замовника та модель транспортного засобу, а складніші перемінні.

spot my globalstar callout img

Основні особливості GPS моніторингу АВЛ СІСТЕМС

  • Все включено для роботи в режимі реального часу на основі GPS
    GPRS зв'язок - безлімітний
    GPS\ГЛОНАСС позиціонування
    Звіт про стан запалювання та кількість мотогодин
    Веб-рішення не вимагає встановлення програм,
    Підтримка кількох мов
    Google Maps та yandex карти та ще 12 варіантів карт
    Безкоштовний модуль логістики автотранспорту
    Графік та таблиця звітів про пересування та різні параметри авто
    Автоматичні звіти та статус тривоги, що постачаються електронною поштою
    Безкоштовна система ЕКО ДРАЙВІНГ

  • computer

Додаткові функції
Інтегрована навігація з двосторонніми повідомленнями через Garmin
СМС-повідомлень на мобільні телефони
Управління витратами автопарку
Можливість контролю персоналу через смартфон
Датчик відкриття дверів і датчик температури
Автоматична ідентифікація водія RFID
Контролює протиугінну систему через трекер, а також підключення імобілайзера
Сигналізація, що надсилається смс SMS
Інтеграція з шиною CANBus для контролю витрат палива, рівня палива, тахографа, температури двигуна, обороти двигуна та ін.
Загальні цифрові та аналогові входи
Інтеграція веб-сервісу з іншими додатками: 1с, послуги пошуку перевізників у країнах Європи, СНД і т.д.

 

 

 

 

 

 

 

Наприклад, враховуємо: - географію місцевості: в деяких випадках через наявність нижчого рівня прийому сигналу супутників і відсутність найближчих наземних, коригувальних станцій GPS встановлюються двох або трьох системні трекери, що працюють gps\ГЛОНАС\галілео;

- умови роботи транспорту їзда бетонними дорогами, як правило, не вимагає особливих вимог до трекера з пиловологозахищеності, які особливо актуальні в кар'єрних умовах або в сх. Як правило, трекери, що працюють при підвищеній вологості та в умовах наявності пилу, не передбачають гарантійного обслуговування при порушенні умов експлуатації. У той же час конкуренти, які мають одним ну максимум двома видами трекерів на реалізацію, не дивлячись не на що продають їх для будь-яких видів транспорту і будь-яких умов експлуатації. У той же час АВЛ СИСТЕМ, що реалізує продукцію понад 7 виробників та понад 100 моделей трекерів та датчиків на транспортні засоби, може запропонувати відповідне умовам експлуатації обладнання. Так можливо воно буде дорожчим за рахунок покращеного конструктивного, але навіщо витрачати гроші на обладнання, яке не функціонує або працює коректно дуже обмежений час.

-Рівень сигналу стільникових операторів, без запиту про тих. можливості надати потрібного рівня передачі сигналу grps у промисловій чи сільській місцевості і відповідно оптимально вибирається стільниковий оператор.

- враховується конструктив паливної системи транспорту та вибирається оптимальний вид датчиків контролю палива: проточний, врізно-об'ємний або ультразвуковий, а може бути з метою економії коштів клієнта обробляти дані, що вже отримуються за допомогою can-шини бортовим комп'ютером автомобіля. Наприклад, на ДТЕК ЛАДИЖИНСЬКА ТЕС м. Ладижин встановлено трекери дроз та частотні датчики рівня палива на бульдозерах та локомотивах. Дане рішення щодо вибору саме цього обладнання було прийнято виключно за рекомендацією постачальника послуг моніторингу транспорту, який продавав лише даний тип обладнання та не брав до уваги умови роботи замовника та необхідність отримання більш точних даних про витрату палива. Помилки при виборі трекера у наведеному вище випадку: - рівень захисту трекера, не призначений для роботи на бульдозерах і локомотивах. Наслідки цього вибору впливають перешкод на роботу трекера, зменшення терміну роботи трекера. - Вибраний частотний датчик палива (напевно, тому, що дана модель трекера вміє працювати тільки з морально застарілим інтерфейсом передачі даних від датчика до трекера) який через значну похибку самого частотного інтерфейсу і наведення від працюючого транспорту (важкої техніки). Наслідки даного вибору неможливість точного контролю рівня палива, де рівень похибки повинен був бути не більше 0,15%. , помилкові сливи та заправки.

- порушення у виборі способу монтажу (проводи не укладені в гофру, проводи живлення не спаяні і не оброблені термоусаткою, а просто скручені проводи), а також система не опломбована для недопущення зловживань з боку водіїв призвели до того, що були порушені умови роботи передбачених у тех. Паспорт на датчики, датчик, судячи з зовнішнього вигляду, був виведений з ладу від удару (на фото фарба злущена характерно для сильних ударів).

Хотим заметить, что контроль топлива без контроля манеры езды водителя и логистики является однобоким и не способен принести экономию надлежащего уровня на предприятии.

Бесплатный модуль логистики http://www.avls.com.ua/index.php/modul-logistiki

Бесплатный модуль анализа поведения водителя http://www.avls.com.ua/index.php/modul-manery-ezdy

Как правило после решения вопроса со сливами на предприятии образуется низкий КПД от поезди за счет уже недобросовестного отношение водителей к режиму экономной езды (нет возможности слить буду газовать вот идеология среднестатистического водителя). И если вы не будите заботится об оптимальной логистики маршрутов, то водителю это подавно не интересно, как правило стандартная ситуация когда из за покупки пачки сигарет водитель изменяет маршрут и делает экономически не выгодной поездку.

Компания АВЛ Систем поможет внедрить полностью законченное решение которое позволит экономить не только топливо, но и время, количество задействованной техники, а главое заставить водителя не убивать авто (расходуя средства на запчасти и ремонты), а начать по настоящему рачительно относится к техники.

Ели у вас уже есть внедренное на предприятии решение по мониторингу транспорта, то наш специалисты могут провести платный аудит и выявить возможность экономии на вашем автопарке подробнее тут http://www.avls.com.ua/index.php/asortiment/product/view/4/34

Путем блиц опроса наша компания сможет бесплатно определить предпосылки для необходимости такого аудита если вы ответите на несколько вопросов, анкета тут https://docs.google.com/forms/d/1tSgaIBSW2-FJZ5rhiPE-WrIcadKOir-jbcxJNXwXF0Y/edit?usp=docs_home

      Вывод: навязано  несоответствующее оборудование клиенту, который не разбирается в существующих на рынке многочисленных специализированных решений. Было предложено не оптимальное решение, которое не предназначалось для такого типа транспорта и условий работы, а монтаж был осуществлен с нарушением инструкции по монтажу данного типа датчика топлива. Компания поставщик предложила только тот тип оборудования, который она продавала, без учета интересов клиента по дальнейшей точной и долгосрочной работы всего комплекса в целом. Рекомендации: При выборе нового поставщика оборудования исключить влияние цены, на выбор оборудования как основного фактора, сделать акцент на надежность и эффективность. Надо выбирать оптимальное оборудование, которое в состоянии выполнять свои функции максимально длительное время.  

Powered by OrdaSoft!

avls